Samsung Galaxy S Plus 8 GB / zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 59 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy S Plus 8 GB / zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,8

Aafke 19-03-2014

Bij abonnement deze telefoon gekregen, eerste 1,5 jaar geen problemen. Daarna veel problemen, spontaan uitgaan, zwart scherm, half scherm, niet kunnen swypen, niet kunnen mailen. Telefoon is totaal 4x (in garantieperiode) terug geweest voor reparatie. Telefoon is dan aldoor 3 weken of langer weg. Al met al heb ik tijdens mijn reparaties al 4 (!!!!!) maanden geen telefoon. Kortom telefoon die voor een jaar het goed doet maar daarna langzaam het begeeft. Feit is en blijft dat service van Samsung echt betreurenswaardig is!! Daarom wordt mijn volgende telefoon GEEN Samsung!!

Martijnr7 03-01-2014

Ik heb deze telefoon nu ruim 2 jaar in bezit. Het 1e jaar heb ik volop plezier gehad aan deze telefoon. De ingebouwde speaker zorgt voor voldoende en zuiver geluid. De 5 megapixel camera is voor mij op een telefoon ook genoeg en levert ook een mooi resultaat. De camera bied buiten foto's knippen en video's maken nog vele opties als licht toevoeging, shots en verschillende standen.

Het scherm van 4 inch is zéér helder en goed geschikt om youtube filmpjes op te kijken etc. De telefoon is goed met een hand vast te houden en ook wie nog niet echt met Samsung bekend is kan er goed mee op weg.

De snelheid van de processor en het soepel laden van applicaties ging echter veel minder lang mee. Ik denk dat ik ongeveer 8 maanden heb kunnen genieten van de snelheid. Daarna werkt de telefoon heel traag en moet ik ook instemmen met de vorige revieuws.

Na een jaar gebruik valt hij op willekeurige momenten uit, ook al geeft hij nog 70% weer. Ik kan er geen spelletjes meer op spelen zonder dat hij vast hangt of automatisch afsluit. Ik heb me het 2e jaar daarom ook heel vaak in moeten houden om hem eens tegen de muur aan te gooien.

Maar dat is nou net het grootste pluspunt! Het beeldscherm is niet kapot te krijgen! Ik heb hem zelfs eens persongeluk van 2 meter hoogte op het beton laten vallen. Maar het scherm bleef gewoon ongedeerd, hoewel het zilveren randje er al vrij snel slijt.

Kortom, een telefoon die je voor één jaar prima kan gebruiken en zéér bestendig is tegen stoten en krassen.

Manouk115 13-10-2013

Gewoonweg een afschuwelijk ding. Eerste twee maanden was hij perfect, daarna begonnen de mankementen. ik ben nu blij dat ik over een paar dagen een nieuwe telefoon krijg, wan het gaat gewoon niet meer. heb hem nu dus bijna twee jaar gehad, nou niets doet het meer normaal. constant vastlopen, uitvallen, dingen afsluiten uit zichzelf, gesprekken beëindigen, applicaties niet meer opstarten, het toetsenbordje loopt elke keer vast. Ik kan dus niet eens normaal bellen of smsen, en dat is echt al een jaar zo. elke actie die ik wil uitvoeren kost veel tijd en veel pogingen, gemiddeld ben ik al tien minuten bezig als ik even wil smsen of bellen. drama dus. NIET KOPEN!!!!!!!!!!

bono69 26-12-2013

weet niet welke provider je hebt, maar ik heb vodafone en ik heb nog nooit problemen met dit toestel gehad, heb hem nu 3 jaar en heb er 2 maand geleden een nieuwe batterij in gekocht , en hij doet het weer als vanouds

bono69 26-12-2013

Weet niet welke provider je hebt, maar wij hebben vodafone en wij hebben het toestel al 3 jaar enhij doet het gewoon nog perfect, heb er alleen het afgelopen jaar een nieuwe batterij ingekocht en hij doet het weer als vanouds. Heb er eigenlijk helemaal geen problemen mee gehad.

Ann M. 17-09-2013

Echt een rotding. Ik raad hem iedereen sterk af. Loopt vast, knopjes werken niet naar behoren of werken overmatig.... Het liefst smijt ik hem rechtstreeks tegen de muur, duur grapje helaas... Zeker niet kopen dus!

jennnds 10-05-2013

Apps sluiten zichzelf af, telefoon valt met regelmaat uit, batterij houd het niet lang vol, binnen een paar maanden kan je de telefoon niet meer opladen omdat dat plug in van de telefoon stuk is. (Ik heb een extra dik blackberry snoertje nodig met een universele adapter en dat begint het nu al te begeven), hij wordt al snel heel langzaam (Ik gebruik geen zware apps & bestanden en ongebruikte apps verwijderen heeft geen zin, hij blijft sloom.) ook ondersteund hij de nieuwste android update niet.

Enige positieve is dat het scherm erg mooi is.

Absoluut nooit aanschaffen, waardeloze telefoon.

M-L-K 08-01-2013

Minpunten:
Dit was de eerste smartphone die ik in mijn bezit heb. Ik heb deze telefoon nu sinds een jaar en na ongeveer één maand al behoefte aan een andere. Met regelmaat vallen gesprekken weg (de telefoon sluit deze zomaar af), de telefoon zelf valt uit (voornamelijk bij "zwaardere" programma's zoals Google Maps), de connectie is slecht en haperig waardoor ik of de mensen die ik bel niet te verstaan zijn. Soms bij het openen van de ene app, opent de telefoon een volledig ander programma. Ook na updates van de firmware mocht het niet verbeteren. Sinds kort begint ook de camera een foutmelding te geven waar alleen een reboot de oplossing biedt. Ook jammer dat op de laagste stand het display nog erg veel licht geeft.
Pluspunten:
In de periodes dat de telefoon fatsoenlijk werkt, is het wel een prettig ding. Niet te groot van formaat, mooi scherm. Makkelijk in gebruik. Batterij heeft een fatsoenlijke levensduur (al gebruik ik weinig grote programma's).
Conclusie:
Ik zou deze telefoon onder géén beding aanbevelen, hij heeft mij voornamelijk ellende opgeleverd. Samsung an sich heeft bij mijn niet zo'n goede indruk achtergelaten door de jaren en deze telefoon heeft dit zeker verergerd. ONDING!!!!!!!!

mobaki 21-10-2012

Fijn toestel Alleen jammer dat nadat je een upgrate hebt gedaan, een aantal dingen mist. Zo kan je als je contactperonen aanmaakt, alleen naam en nummer invoeren. Voor de upgrate had je vele extra velden om info in te vullen. En wat ik ook mis is mijn gewone startscherm. Als je er een foto op hebt als startsscherm zie je diverse symbolen erdoor. Iets wat voorheen niet was. Had hem graag weer in de beginstaat , want dat was wel fijner. Vooral de extra velden bij de contact personen.

PeterSmolders 23-09-2012

Ook ik heb deze telefoon nu ruim een jaar en gebruik hem intensief. Nooit eerder ben ik zo tevreden geweest over een telefoon. Het beeldscherm is erg helder en een hoesje is in feite overbodig. Ik heb de telefoon gewoon in mijn broekzak met muntjes en een sleutelbos. Elke andere beeldscherm had al op melkglas geleken. De batterij is snel leeg Ik doe er precies een dag mee. Een tip is er meteen een extra batterij bij te kopen en een losse batterijlader. Het internet werkt razendsnel, filmpjes van Youtube worden perfect afgespeeld en de navigatie werkt altijd perfect. Ook de camera is van hoge kwaliteit en ik heb niets te klagen over het gebruiksgemak. Ik neem hierna absoluut weer een Samsung uit dezelfde serie.

ArjenJ 15-09-2012

Heb de telefoon inmiddels bijna een jaar in mijn bezit, maar heb er erg gemengde gevoelens over. Ja, hij doet het in principe prima, incidentele vastlopers, Android is prettig.
Ik kan WEL een heel boek schrijven over mijn pogingen de firmware te upgraden. Dat heb ik uiteindelijk opgegeven. Eindigde tot twee maal toe met een volstrekt 'dood' toestel, dat door de servicedienst gereanimeerd moest worden. Advies van de servicedienst: "don't try this at home". Lekker dan. Had met m'n voorgaande Nokia's nooit dit soort narigheid. De Kies beheersoftware van Samsung is hier debet aan, die is echt ondermaats, naar verluid zeker als je dat soort dingen probeert op XP of Vista pc's.
Recent - net als duizenden anderen - wekenlang llast gehad van de Android Market /Play bug. Grrr.

Grootste bummer volgde in de zomervakantie. Had bedacht de telefoon te gebruiken voor navigatie en verkeersinformatie tijdens de rit naar Italie. Blijkt dat navigatie (lees: continue gps gebruik) zeer veel warmte opwekt, en dus veel energie kost. Dat is tot daar aan toe, maar de batterij opladen zorgt ook voor warmte opwekking, en de combinatie van deze twee zorgt ervoor dat de batterij niet wordt opgeladen door de oververhittingsbeveiliging bij gps gebruik. Je kunt dus ongeveer twee uur navigeren, tot de batterij leeg is en de foon uitschakelt. Dan weer een paar uur wachten tot de batterij weer opgeladen genoeg is om het weer een uurtje of twee vol te houden. De telefoon is dus feitelijk ongeschikt voor serieuze navigatie.

Samenvattend: ondanks dat de telefoon prima functioneert en Android ook goed bevalt is dit toch echt mijn eerste en laatste Samsung. Enige nadeel: hij moet nog een jaar mee, tot het contract afloopt...

micky60 07-08-2012

Ondanks dat het een prima toestel is raad ik iedereen af om dit toestel te kopen. Je kan nl niet meer dan 1 sms versturen!! Ga je over het aantal letters heen, dan is je sms niet verzonden! ...kan je weer opnieuw beginnen en dit kost je het dubbele aantal sms-jes. Het probleem schijnt niet te verhelpen te zijn! Ik vind dit een groot nadeel aan dit toestel.

Peter Harrie 26-08-2012

Nooit geen problemen gehad met het verzenden van meerdere sms'n, misschien moet u eens de handleiding lezen.

Sinds ik er de nieuwste firmware 2.3.6 heb opgezet werkt mijn S Plus nog beter, perfecte telefoon.

Peter Harrie

snoek39 10-07-2012

Heel fijn toestel. Met nieuwste firmware 2.3.6 nog beter. Gebruiksgemak mbt contacten kan iets intuitiever.
Nog nooit vastlopers gehad oid, webapplicaties via wifi heel snel (3G ook maar hangt af van abo dat je hebt). Nieuwere samsung modellen hebben wat meer fancy features, maar ik heb dat niet nodig, dit is al zo ontzettend compleet en goed. Kortom: super toestel voor prima prijs.

M.Boonen 20-08-2012

hoi, mijn toestel doet steeds gekker en ik krijg de firmware 2.3.6 niet geïnstalleerd. kan iemand mij stap voor stap vertellen hoe dat moet. Vodafone helpdesk verwijst naar vodafonewinkel , en heen, en terug. Ik wordt er gestoord van. Héél graag hulp !!!!

M. boonen

Erwin 47 07-07-2012

Tot nu toe nog geen problemen met dit toestel.
Ik ben geen heavy gebruiker, en word voornamelijk gebruikt voor het bellen, aantal apps, internet/email/sms, facebook en dat soort zaken. Nog geen vastlopers. Hij staat 24/7 aan, en alleen de accu laat inderdaad te wensen over. Wel trek ik de buffer dagelijk leeg, en merk wel dat het toestel daar iets vlotter van word. Geen idee hoe het zit met de degeljkheid na een paar weken, maar voorlopig doet het wat het moet doen.

Petie80 15-07-2012

Mag ik vragen hoe je dat doet: de buffer leegmaken? Ik vind nml. dat de mijne wel wat sneller mag zijn. En heb ook last als ik aan het typen ben dat ik vaak een tijdje moet wachten tot ik weer verder kan. Heel raar. Misschien helpt het om de buffer te legen (als ik weet hoe het moet)

Longshanks01 02-07-2012

Was op zich een prima toestel. Na een half jaar stopte spontaan het scherm ermee. In gestuurd voor reparatie maar werdt niet gerepareerd. Val en stootschade is geconstateerd. Nou absoluut niet hoor, nooit gevallen of gestoten. Niets geks mee gebeurd. Altijd in een harde flipcase gezeten. Mijn dochter heeft dezelfde, doet het goed, behalve als je op de I of de D druk, dan loopt de telefoon vast. Andere dochter heeft de galaxy-S(zonder plus), heeft ook schermschade maar had hiervoor een verzekering, telefoon is al 5 maanden weg naar de reparatie dienst.
Ik ben altijd een groot fan van Samsung geweest, (3 lcd tv's 1 plasma tv, 4 gsm's) maar ik ben er klaar mee, nooit geen Samsung telefoon meer!

Rshahaha 01-07-2012

Fijn toestel, werkt erg goed. Misschien af en toe een vastloper. batterij is niet byzonder. Door de android-applicaties neemt hij veel, zelfs met juice defender als ik geluk heb tot eind van de middag. verder een erg prettige telefoon met veel mogelijkeden

rikajs 27-06-2012

Sinds begin februari heb ik deze telefoon. Erg gebruiksvriendelijk, maar dat is samsung eigen. Batterij houdt het zeker 2 a 3 dagen uit en dat terwijl ik hem heel veel gebruik. Ik start mijn klapjap al vaak niet eens meer op. De telefoon valt alleen erg vaak uit.
Inmiddels heb ik al de 2e nieuwe telefoon. De eerste was na een week al kapot en werd bij t-mobile in de winkel netjes omgeruild. De 2e is nu ook kapot, start steeds opnieuw op terwijl hij gewoon op tafel ligt. touch werkt niet meer perfect, geluid kraakt, app's zijn soms gewoon verdwenen en ga zo maar door. Is de telefoon uit geweest en net opgeladen, dan krijg je vaak een oranje scherm, daar kan ie echt niet tegen. Je moet dan de batterij eruit halen en opnieuw opstarten, dan doet ie het weer. Ik zette hem dus al helemaal niet meer uit. Als ik het nu alleen had zou ik zeggen tja ligt misschien aan mij, maar mijn man en een kennis hebben dezelfde en allebei ook deze problemen.

Hessel Koot 21-06-2012

Ben heel erg blij met mijn galaxy s plus, mooi design, helder scherm en makkelijk om mee te werken.

Geluid is soms wat minder en hij loopt soms vast maar verder loopt hij helemaal prima.
Alleen jammer dat hij best wel snel warm wordt, moet je wel op letten.

Messte apps werken zoals het hoort en dus ook een hoge beoordeling!

jolanda 1975 19-06-2012

Dit is mijn eerste smartphone die ik bezit en het bevalt mij prima, beeld is mooi geluid is goed en de camera werkt prima met 1 min puntje: de telefoon valt eens in de zoveel tijd uit. De eerste keer dat mij dat gebeurde schrok ik mij kapot, batterij eraf gehaald en er weer in en hij doet het weer. Niet de ideale oplossing maar dat ook het enige wat stoord.Verder zeer tevreden met dit toestel.

luc13 03-06-2012

geweldige telefoon met een goed scherm, ligt beter in de hand dan de iphone. is snel en valt wel eens uit door de accu, amar die heb ik vastgezet dus dat gebeurd ook niet meer. goed geluid heel handig. Dit is nu de 2e nadat de vorige kapot was gegaan kocht ik gelijk een nieuwe.

JH3114 11-05-2012

Dit is mijn 2e Galaxy Plus. De eerste heb in na een dag al terug gebracht. Uitval en voicemail met geen mogelijkheid in te stellen. Geen probleem kreeg direct een nieuwe. Voor de zekerheid maar een verzekering afgesloten. Na een maand ben ik over het algemeen tevreden. Het geluid, de mogelijkheden en het gebruiksgemak zijn dik in orde. Over vormgeving valt niet te twisten, je vind hem mooi of niet. Maar degelijk, nee dat kan ik niet zeggen. Op een maand tijd is het toestel 6 keer zonder reden uitgevallen. Het is dan enkel en alleen op te starten nadat de batterij opnieuw geplaatst is en dan... Ja dan blijkt dat alle gegevens weg zijn. Ook geeft het tpoestel aan dat de SD kaart plotseling verwijderd is, terwijl dat niet het geval is en is de Android 2 keer vastgelopen, oplossing: batterij er uit en opnieuw opstarten. Ik ben benieuwd of het probleem na reparatie verholpen is. Mijn vorige toestel was een HTV touch pro II, een top toestel. Of mijn volgende toestel weer een Samsung wordt hangt af van de reparatie. Bij ontevredenheid ga ik terug naar HTC of Sony.

JH3114 04-07-2012

Mij Galaxy is weer terug, weer 14 dagen moeten missen. Gelukkig had ik mijn oude HTC Touch Pro II nog, hij is wel gammel maar doet het nog steedt. Ik heb me dus kunnen redden.
Na de laatste reparatie heb ik de Plus nu weer een week in gebruik. tot nu toe functioneerd hij naar behoren, geen storingen meer gehad. Het blijft jammer dat je een toestel dat je vanaf April in bezit hebt meer dan 6 weken niet heb kunnen gebruiken door problemen. laten we hopen dat hij het blijft doen. Over gebruiksgemak en applicaties en geluidskwaliteit mag ik niet klagen. Die zijn dik voldoende. Maar bij de kwaliteit heeft Samsung toch een steekje laten vallen.

JH3114 29-08-2012

Na de laatste reparatie het toestel weer geruime tijd in gebruik. Het is nog een enkele keer gebeurd dat het toestel uitgevallen is. Eén keer heb ik alles weer moeten installeren. Gelukkig krijg je handigheid in dit soort zaken, maar het moet niet. Ik ben nog steeds tevreden over de mogelijkheden, de snelheid, het geluid en de vormgeving. Maar ik ben van mening dat de kwaliteit van het toestel niet de kwaliteit is die Samsung de naam Samsung eer aan doet. Ne voor mij geen Plus meer.

JH3114 03-06-2012

Zaterdag werd mijn Gakaxy Plus na een reparatie (duur bijna 4 weken) weer thuis bezorgd. Alles weer ingesteld. Diverse keren getracht om toestel te laten uitvallen, door harde return, batterij uitnemen, gelukkig blijven de gegevens nu wel bewaard. Is nu alles goed? NEE, want het blijkt dat de camera niet werkt. Na oproepen verschijnt: Waarschuwing Camerafout. Weer vanalles geprobeerd, zelfs tot het resetten van het toestel naar de fabrieksinstellingen heeft geen resultaat. Volgens gebruikers komt ook dit probleem wel vaker voor. Ook de op internet aangeboren oplossingen blijven zonder resultaat. Maandag maar weer bellen om het ding maar weer te laten repareren danwel te laten vervangen voor een nieuwexemplaar. Degelijkheid blijft onvoldoende.

Peter Harrie 07-05-2012

Na het gebruik van een Iphone 3G is deze telefoon een echte openbaring. Deze Galaxy is sneller, heeft een beter beeld, en vooral meer mogelijkheden dan de Iphone 3G.
Verder is mogelijk eigen mp3 muziek te gebruiken als ringtone.
De Samsung heeft een 1.4 GHz processor en hierdoor super snel. Het bedienen van de Galaxy is een feest.
Een minpuntje is de beperkte duur van de batterij, maar deze heb ik vervangen van een 1650 mAh voor een 1800 mAh. Deze batterij gaat wat langer mee dan de vorige, maar geweldig is het nog niet. Ik heb nu online een batterij gevonden die 3000 mAh groot is. Deze kun je alleen gebruiken middels een verdikte achterkant. Toch ga ik er een bestellen – online – voor een bedrag van € 26,99. Zoek via Google.

jocodojo 04-05-2012

Ik snap de reviews niet. Nog nooit in mijn leven zo slecht toestel gehad. Bereik nul,nul. Valt steeds helemaal uit. Internet kan ik eerst boodschappen gaan doen. Allejezus wat is dat ding traag zeg. Nu kan het zijn dat ik een maandagmorgen toestel heb, maar vervang dat ding dan. Niks hoor proassist 8 maal op laten halen blijft het zelfde. Met t-mobile contact gehad meerdere malen geen resultaat samsung ook niet thuis. Jullie raden het al nooit meer een samsung!!!!!!!

Ellen A. 10-06-2012

Tmobile en Samsung (ik heb de Ace) gaan ook niet samen. Toen ik voor stage 2 maanden in het noorden van het land zat had ik ook een tmobile sim erin ipv mijn gebruikelijke vodafone. Weinig bereikt, internet ontzettend traag en deed het de helft vd tijd niet. Met vodafone had ik daar geen probleem mee. Genoeg bereik en internet hardstikke snel...

joseetje71 19-06-2012

denk dat je inderdaad het maandagmorgen toestel hebt ;-)

Ruudie123 07-06-2012

Je geeft een 1 voor de vormgeving. Als je hem zo verschrikkelijk lelijk vond, waarom heb je hem dan gekocht?

kvs74 29-04-2012

Na een Nokia N97 Mini (nooit, nooit meer een Nokia!) nu gekozen voor een Samsung Galaxy S Plus. Prima telefoon, lekker snel en zeer gebruiksvriendelijk. Ligt niet super in de hand, maar heb er een leren hoesje bij gekocht, dat je kunt openklappen. Android 2.3 werkt goed en soepel. Scherm van 4 inch is groot genoeg. Na een Symbian toestel nu een Android...wat een wereld van verschil! Nog een andere groot pluspunt: Wat is een mooie telefoon zonder een accu die lang meegaat? Deze accu van 1650 mAh zorgt voor een batterijduur van zeker 48 uur bij normaal gebruik...wel zo prettig! De heavy-user zal er zeker een dag plezier mee kunnen hebben alvorens de telefoon weer opgeladen dient te worden. Enig ander nadeel is dat de telefoon geen flitser heeft.(wellicht door zijn platte design?) Voor mij geen must en geen gemis.

WbmstrGer 16-04-2012

Na diverse Nokia 's met symbian, nu een Samsung Galaxy S Plus met Android. Er gaat een wereld voor me open, wat een uitgebreide keuze in apps. En ze werken ook allemaal. Toestel is prima, loopt niet vast ofzo, mooi en helder scherm. Batterij gaat na wat geexperimenteer nu anderhalve dag mee (door verkeerd gebruik en slechte widgets, was de batterij in het begin na 8 uur al weer plat). Qua design, ja wat moet je daar van zeggen, alle telefoons lijken toch op elkaar. Voor de zekerheid maar een gelhoes gekocht, want de degelijkheid daar twijfel ik een beetje aan.

jurgen245 23-03-2012

Ik heb de Galaxy S nu iets meer dan een jaar en verwens deze.
Loopt zowat elke dag wel een keer vast ,soms zelfs meerdere keren per dag.
Ik heb er geen gekke of veel Apps op staan,doe er geen spelletjes op en gebruik hem verder voor bellen,sms en whats app.
Nu krijg ik steeds een melding te zien met daarin: " de toepassing com.sec android.app samsumsapps.una is onverwachts gestopt.probeer het opnieuw" ik wordt gek van die prul (een andere benaming heb ik er niet voor.
Zijn er meerdere mensen met deze ervaring?

yepp 24-03-2012

Eventerug zetten op fabrieksinstellingen. dat helpt.

JosWild 28-03-2012

Je hebt het over de Samsung Galaxy S. Deze heeft mindere specificaties en is een stukje trager dan de Galaxy S plus.
Mijn advies: Fabrieksinstellingen terugzetten! En de nieuwste firmware erop via Samsung Kies

GT5fan 15-03-2012

Ik heb dit toestel al een maand in bezit, maar hij loopt elke week ongeveer 3 keer vast! Dan gaat de telefoon automatisch uit en kan ik hem niet meer aandoen. Om hem weer aan te krijgen moet ik de batterij eruit halen en opnieuw erin doen. Ik baal hier echt van.

Voor de rest is het een goede telefoon, redelijk snel, maar het is alleen jammer dat er geen flitser opzit en de foto's zijn niet echt van goede kwaliteit.

Voor de rest ben ik wel tevreden, maar ik hoop om een oplossing te vinden voor het probleem dat ie zo vaak vastloopt.

JosWild 19-03-2012

Hoi GT5fan,
Ik heb dit toestel nu zo'n half jaar, en hij is in al die tijd slechts 2x vastgelopen (hij startte zichzelf toen opnieuw op)
Gebeurt het bij jou bij het gebruik van bepaalde apps?
Misschien is het een idee, om hem terug te zetten op fabrieksinstellingen. 3x per week zou niet moeten mogen.
Wat betreft de foto's; ik heb een test uitgevoerd tussen dit toestel en de Iphone. De foto's van dit toestel zijn scherper en de kleuren zijn levendiger.
Misschien is een spiegelreflex wat voor je? :)

seijsink 20-03-2012

Heb je al gekeken of er specifieke app draait als hij vastloopt? Mogelijk ligt daar de bron van je probleem. Het toestel zelf draait bij mij al maanden stabiel en ik heb hem nooit uit en aan hoeven te doen.

GT5fan 21-03-2012

Hallo

Ik heb alleen apps gedownload die al miljoenen keren zijn gedownload. Dus ik heb geen aftandse apps.
Mijn is trouwens 5 dagen achter elkaar nog niet vastgelopen omdat ik nu soms druk op ''wis geheugen'' en dan worden toepassingen afgesloten.

Trouwens ik vind de camera niet slecht, maar ik vind hem een stuk minder dan de galaxi s2.